Unde am fost si unde am ajuns

In primele zile ale Bisericii eram puternici, uniti, altruisti, neinfricati...
Astazi am ajuns sa ne fie frica de valori... am ajuns sa ne conducem dupa ratiunea ateilor...
Cum e posibil sa-ti fie interzis sa vorbesti despre pacat in Biserica?
Cum e posibil sa nu ai libertatea sa-ti afisezi insemnele consacrate ale credintei?

Toate acestea pentru ca cineva se simte lezat? Asta n-ar insemna ca ar trebui interzise pacatele? Ca doar si eu, ca si crestin, ma simt lezat. Cum se face ca in batalia asta spre corectitudine/impartialitate tot crestinismul are de pierdut?

Ati auzit vreodata ca bauturile sa fie interzise ca musulmanilor nu le convine si n-au voie sa bea? Nu cred... s-au interzis vreodata afise cu femei imbracate sumar ca musulmanilor nu le convin? Nu prea... dar crucea ii deranjeaza...

Cred ca batalia se da mai mult intre conducatorii nostri atei si noi, umilii servitori crestini... nu are nimic de-a face cu musulmanii si corectitudinea... pe conducatori ii deranjeaza crucea, le aduce aminte de Dumnezeu si de pedeapsa ce o vor capata dupa moarte... si se razbuna...

2 comentarii:

  1. Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.
    Mulţumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă învaţă cineva pe oameni învăţătură deosebită, şi nu se ţine de cuvintele sănătoase ale Domnului nostru Isus Hristos şi de învăţătura care duce la evlavie, este plin de mândrie, şi nu ştie nimic: ba încă are boala cercetărilor fără rost şi a certurilor de cuvinte, din care se naşte pizma, certurile, clevetirile, bănuielile rele, zădarnicile ciocniri de vorbe ale oamenilor stricaţi la minte, lipsiţi de adevăr şi care cred că evlavia este un izvor de câştig. Fereşte-te de astfel de oameni. (1 Timotei 6:3-5)

    RăspundețiȘtergere